mandag 27. desember 2010

Julepiss i sengen


Denne primadonnaen her, frøken Norah Jones, ville inn på soverommet til mannen og blomsterpiken i femtiden i natt. "Gidd du ta henne", brummet blomsterpiken til blomstemannen,

Så blomstermannen stod opp av sengen for å bære henne ut, men SVUSJ - så var hun jammen inne på soverommet.

"Jaja, hun vil sikkert bare være sosial, tenkte vi søvndrukken og vendte ræven til.

MEN hva gjorde frøkenen? Satt seg oppå mannen sin dyne og TISSET!

MYE!

Mannen måtte i dusjen, og det nye sengetøyet som jeg la på i går måtte av. Og den ene dynen måtte skiftes ut. Blomsterpiken måtte inn i kottet og oppi kofferten for å hente ekstradynen.

Flott det.

Nå er jeg Inne på IKEA.no for å se på pris på ny overmadrass. Greit å bruke pengene fra mormor på noe så høyt ønsket som en j.... overmadrass.

Fortsatt god jul.

5 kommentarer:

  1. hehe liker den skarpe ironiske tonen :)

    SvarSlett
  2. ai ai!!! Så kjedelig! Hun synes sikkert at det var for kaldt ute.. men å tisse på mannen, noe så frekt!!

    Gode juleønsker til dere!! Håper dere har kommet dere av sjokket.

    Ha en deilig dag!
    Klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  3. God jul! Fresh og fin layout!! Du - det der holdt min ene katt med i perioder. Det var når han følte seg ignorert...hmm..kan det kanskje også være kulden? Prøv å vaske overmadrassen i maskinen - det gjorde jeg. Funket fint.
    Digg med ferie??
    Klem

    SvarSlett
  4. Hunden er menneskest beste venn, har jeg hørt!?!

    Hvis det er noen trøst, fikk jeg akkurat melding fra en venninne som fikk vannlekkasje på lille julaften. Ikke helt god den heller.

    SvarSlett
  5. Lay-outen er bare fordi det er jul, og egentlig synes jeg ikke den er så fin:-)Men den er jo RØD!

    Nå er ny overmadrass kommet i hus og mormors pengegave er borte vekk.

    Og lekkasje på lille juleaften - greit å ha noe å gjøre på...

    SvarSlett