lørdag 26. juni 2010

JEG ER PÅ KONSERT















...via bt.no. Akkurat nå pågår det en festival i Loddelfjord i Bergen hvor band fra dette stedet spiller. Bt.no sender hele konserten, så nå ligger jeg på sofaen og er på festival! Har hørt på "Magnet" - mye tull med lyden og rimelig kjedelige sanger. Har vært på konsert med han tidligere(da ikke via internett), og da var det mer futt i han, synes jeg. I tillegg rotet de endel med lyden, så det hele virket ganske uprofft i kveld.

Etter Magnet fikk vi høre bergensynglingen Lars Vaular - noe som var VELDIG bra. RETT OPP OG NED HØR KA EG HAR Å SI!

Nå skal Datarock spille og de har jeg også hørt før, men de er likevel ikke blant mine favoritter.
Klokken 24.00 kommer han som jeg har gledet meg mest til: John Olav Nilsen (Ja - gjengen er vel med også). Gleder meg til HULL I HIMMELEN.

Ellers så var visst Mick Jagger og så på USA - Ghana-kampen og det var vel helst HAN som skulle spilt denne kvelden, IT´S ONLY ROCK AND ROLL AND I LIKE IT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar