lørdag 9. oktober 2010

ALL YOU NEED IS LOVE


 Nå har jeg endelig fått rammet inn synstesten min som jeg kjøpte av Fru Fly. Foreløpig er den plassert på skapet i stuen, men den skal videre opp trappen og inn på soverommet, har jeg tenkt.


Jeg er med i en ny give-away-konkurranse - også denne gangen hos Avdelingen. Forrige gang vant jeg en skalldyskål(men den er enda ikke kommet i posten!), og denne gangen konkurrerer jeg om en ny støvsuger. Som du ser TRENGER jeg (eller vi) en ny en! Vår har en teleskopstang og det er så SINNSYK irriterende, for den teleskoperer seg hele tiden, så nå har jeg TAPET stangen i håp om at den skal holde seg i ro.


Sånn ser det forresten ut hos oss i dag! Oh YES! Slik skal været holde seg og jeg har HØSTFERIE i en uke! JEG BLIR SÅ GLAD!

Ønsker alle en fin lørdag!
Blomsterklem


2 kommentarer:

  1. Så fint det ble med synstesten! Og for et flott høstvær. Nå er det rett før jeg tar fars ord som mine egne: når jeg blir stor vil jeg være lærer om sommeren (og i uke 41!) og bjørn om vinteren... Nyt helgen darling :)

    SvarSlett
  2. Synstesten var adorable!

    Takk Gud for høstferie! Amen.

    SvarSlett