onsdag 13. oktober 2010

Frokost på sengen

Fikk frokost på sengen igjen...


Denne gangen var det ikke spissmus, men en annen variant. Den ble slept rundt i stuen noen sekunder, men ble raskt lempet ut igjen.

Nå er jeg langt i fra deg....

Ser ikke...nå kan du stikke av...


Neivel? Hva hvis jeg kaster deg litt opp i luften?







Lite liv i frokosten, gitt...



Akkurat nå sitter jeg og ser på redningsaksjonen av gruverarbeiderne i Chile. Jeg blir helt rørt av å se gjensynsgleden til de som kommer opp. Og jeg får helt klausen av å tenke på hvordan det må være å sitte nede i gruven - Nyhetskanalen sammenlignet det med å sitte i bunnen av Ulriken, som er 643 moh.

Det er en pitteliten fare for at sjakten skal rase sammen, men det går nok bra!

Den ene gruvearbeideren sa det så fint; nå vet jeg at kjærligheten er det viktigste! 

AMEN, kan vi svare på det.

6 kommentarer:

  1. Et fantastisk innlegg, lille blomsterpike!
    Selv om jeg synes veldig synd i den forsvarløse musen da: Gode bilder!
    I'm painting!

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Du skriver så bra! Hadde jeg ikke lest på bloggen at du er lærer, hadde jeg trodd at du var journalist eller forfatter eller noe:)

    Klem fra C:)

    SvarSlett
  3. Hei
    Her var det virkelig kattens lek med musen... rått parti. Fine bilder. Ha det bra! Klem

    SvarSlett
  4. AMEN! Kjærligheten er det viktigste. Men den stakkars musen da! Ikke mye kjærlighet og empati den kan spore hos kjære pus!! Men sånn er vel det økologiskesystem.
    Og den sterkestes rett..
    Ha en deilig dag!
    Klem
    Helene

    SvarSlett
  5. Haha, og litt æsj...hihi! Jeg er en slik som er livredd for slike kryp...urk...jeg er støtt og stadig redd for å gå ned i vaskekjelleren om vinteren fordi jeg innbiller meg at det kan være mus der...har aldr sett snurten av en eneste en men...

    Blir sikkert bra til vinteren med isolert gulv;-) Flink du er!

    Helgeklemmer!

    SvarSlett