lørdag 22. januar 2011

Bilde av malt furutrapp

 Nå har jeg endelig fått somlet meg til å ta bilde av den ferdigmalte furutrappen. Slik så den ut før:


Jeg har helt glemt hvor FORFERDELIG den så ut! Uff. Man blir vant til alt når man ser det daglig. Tenk at jeg LURTE på å male trappen!

Det var litt av en jobb...
Først måtte det pusses til den store gullmedaljen.

Tommel opp!

 Og etter at trappen var malt, så fant jeg ut at dørene også måtte males.


Og sånn ble resultatet. Jeg brukte gulvmaling på trappen i fargen letthet.

Jeg har glemt å male dingsene som gelenderet er festet med. Det ser jeg nå.

Neste prosjekt er veggene, men jeg er ikke helt DER enda.

Ha en fin lørdag folkens!





7 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint!! God lørdags til deg også ♥

    SvarSlett
  2. Wow, for en forandring! Den ble superfin! Så deilig og lyst ;-)

    Ha en riktig fin lørdag!

    SvarSlett
  3. Jeg må virkelig få skyte av deg; den pussingen tok nok tid. For en jobb.
    Vi lurer også på å male trappa, men er redd den blir glatt. Dere har ikke merket noe, eller?

    SvarSlett
  4. Det ble jo som veien til himmelen!! Så fint og så rent og deilig.. ja..men du skal nok få vaske trappen ofte fremover fordi skiten synes plutselig så godt:) Men det er verdt det!
    har humret litt over innlegget under. Go get them girl!!

    Her er det fredelig ja, god klem til deg!
    Helene

    SvarSlett
  5. Jeg vurderer også å male trappene. Først må mannen overtales:-)
    For at de ikke skal bli så glatte kan man ha fin støpesand i malingen til det siste strøket.

    SvarSlett
  6. Ja, det med støpesand har jeg lest om her et sted i blogglandia også.

    SvarSlett