mandag 7. mars 2011

B-menneske


I dag var det første dag på jobb etter en ukers vinterferie. Både mannen og jeg er lærere, og snur døgnet når vi har fri. Vi tenker ofte at "denne ferien skal vi ikke snu døgnet", men så gjør vi det alltid likevel. Det betyr altså lange kvelder og sene morgener. To B-mennesker under samme tak, med andre ord.

Heldigvis ikke under dette taket...
Det var altså litt hardt å stå opp idag, men det gikk greit. Det var forresten flere som så rimelig sleten ut, så det er nok ikke bare vi som liker å være lenge oppe.


Været i dag er elendig. Først snødde det, og så regnet det. Typisk bergensvær. I dag var støvler det eneste som nyttet. Siden været har vært så bedritent ,så viser jeg dere noen bilder fra vinterferien en dag det var sol.




Er du A eller B?

Ha en fin uke!

5 kommentarer:

  1. Så fine bilder, er det fra landet? Jeg er vel en A+ eller noe sånt?? klarer å være lenge oppe (helt til 23:30 innimellom, crazy!) og våkner gjerne i 8-tiden om ikke vekkerklokken vekker meg før det. Ikke utpreget A, men langt i fra B...

    SvarSlett
  2. Ååååh så fine bilder. Hvor er det fra ?
    Nei, det var ikke akkurat jubel i heimen da jeg kikket ut vinduet i dag tidlig (er forøvrig en overlegen A hee hee)... kjente jeg fikk fryktelig vondt i viljen (da hadde det ikke gjordt meg noe å krype tilbake under dynen)

    SvarSlett
  3. BBBBBB - men A om kvelden????
    Å- her var det kjempefint!!!

    SvarSlett
  4. Bildene er fra Austevoll utenfor Bergen:-)

    SvarSlett
  5. BBBBBBBBB! Men må være A med de derre Kidsa i hus.... ZZZZZZZZZZZZZ dårlig kombinasjon. Klarer ikke å legge meg selv om jeg vet jeg blir trøtt. Nydelige bilder!!!!!!!!!!!!!! Så deilig det ser ut:)

    SvarSlett