lørdag 5. mars 2011

Litt blogghjelp...

Kanskje litt tidlig med påskeblomster, men det er så herlig med litt farger!





Jeg har irritert med grønn over at det har manglet endel bilder i blogglisten min, og mine bilder har heller ikke kommet opp i andres blogglister. Dette prøvde Citronpiken og jeg å finne ut av i går,uten at vi fant ut av årsaken til dette. Men i dag har Citronpiken funnet løsningen, og på bloggen hennes kan dere se hvordan man fikser problemet.

Takk, lille datanerd!

Ha en fin lørdag alle!

4 kommentarer:

  1. Får man en oppgave, må den jo løses :) Endelig virker det igjen, kjekt å se fine bilder i blogglisten min!

    SvarSlett
  2. Hej!
    Vilken fin blogg du har. Längtar till våren och sommaren när man ser dina bilder på påskliljorna.

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvarSlett
  3. Så herlig med litt vårblomster og farge. Og dette tipset må jeg inn å se på, for jeg har samme problemet.

    SvarSlett
  4. Nydelege bilder! Og takk for så fin helsing. Tviler litt på meg sjølv for tida... Eg har også lurt på dette med bilda i bloggrllen. No skal eg suse inn og finne hjelp :)

    Takk for tipset!
    Og ha ei flott, ny veke!
    God klem!
    Elin

    SvarSlett