fredag 11. mars 2011

Fredag!

Her ser Janis GAL ut, men det er bare et laaangt gjesp!



Av og til er jeg kanontrøtt om fredagene, og i dag er det er slik fredag. Men likevel gleder jeg meg allerede til neste uke, for da skal jeg tre dager på ski med klassen min. Vi er tre niendeklasser og seks voksne som skal overnatte på et herberge fra mandag til onsdag. Vi skal blant annet gå på lagrennstur, stå i alpintbakken og ha skileik. Det eneste jeg kvir meg til er nettene, for ungdommene synes jo det er så gøy " å døgne an". Det betyr å ikke sove på et døgn... Noen klarer det muligens første natten, men natt 2 pleier ungdommene å legge seg til skapelig tid (sånn i to-tretiden...).

Torsdag skal jeg på kurs, og fredag er jeg ferdig på jobb i ellevetiden, så neste uke blir en GOD uke! Og lørdagen topper jeg med konsert. Gleder meg stort.

Men nå er det helg, og i kveld skal jeg bare zappe og spise usunn mat.

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

  1. Herlig bilde av Janis! Nyt fredagen og pliz la uken gå fort, koncert here we come :)

    SvarSlett
  2. Hej!
    Fin bild. Du får ha en trevlig skidresa med klassen. Hoppas att ni får bra väder.

    Ha en fin dag och trevlig helg!
    Kram Elin

    SvarSlett