søndag 13. mars 2011

Leitemaraton

Herregud! Nå har jeg leitet som en GAL etter ledningen som går fra kameraet til PCen. Jeg har leitet under sofaene (2 ganger), på gulvet, under klærne som ligger på stuebordet (2 ganger), oppå tørkestativet, på PC-rommet, på badet (2 ganger), på kjøkkenet (2 ganger), og tilslutt under noen puter i sofaen og DER VAR DEN! LETTELSE! Det er bare så typisk meg, jeg visste at den var i stuen et eller annet sted, men jeg ante ikke HVOR! Kjenner du deg igjen?

Uansett...

Jeg skal reise bort noen dager, og som du ser så er det en som ikke ønsker at jeg skal dra (liker jeg å tro i alle fall).

4 kommentarer:

  1. Ååååå, så søt Janis er ღ herlig bilde der den ligger i baggen din - og så kult bilde der den gjesper :)) Huff, ja det er så tragisk og forferdelig det som har skjedd i Japan - får så vondt av å se alt det som har skjedd...

    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg, og så ønsker jeg deg en fin uke som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Kjenner til dette problemet..Eg bør slutte med å legge ting på ein lur plass..For den lure plassen gløymer eg alltid kvar den er!

    Takk for slik kjekk helsing frå deg:)

    God ny veke:)

    ♥Astrid

    SvarSlett
  3. Samle alle kamera ting i en kamera veske :)
    Ha en fin uke & god tur !

    SvarSlett
  4. Hej!
    Jag känner igen problemen. Vad sött kort.

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvarSlett