tirsdag 28. september 2010

Ånden kom

...igjen! For det er jo så fint vær for tiden!


Jeg malte noen strøk med beis i går for å teste om den tålte temperaturen - og det gjorde den!

Så i dag fortet jeg meg hjem fra jobb, og ettersom det mørknet ble flere og flere plank malt:-)



Men har litt igjen da...

Denne grønne trappen skal også males - tenkte at kanskje mørk grå hadde vært fint. Andre forslag?
Og så må jo den forferdelige muren males selvfølgelig!


Bra Gjengedal er i godt humør for tiden:-)

Blomsterklem!

6 kommentarer:

  1. :) Det blir bra! Men hvor mye arbeid! Det holder liksom ikke å ta frem penselen én gang. Neida, den må opp en til ti ganger og hvis det går for lang tid mellom hver gang så må du enten rengjøre den fordømte kosten eller gå og kjøpe ny!! Det blir dyrt i lengden.. og det er ikke slik pappa gjør det. Han har penslene fra første gang han malte huset god velikeholdt i garasjen.. Er ikke akkurat der nei, men det er synd. Skulle ønske jeg var det:) Den grønne trappen blir fin i mørk grå! Da passer det jo fint med beisen! Litt av en uteplass dere har. Ser deilig ut!
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Flinkis! Det blir veldig fint. Å kå eg gler meg til neste sommer, da må det bli hagepartys hos Blomsterpiken ;)

    SvarSlett
  3. Åh, så flott det blir! Tror trappa blir kjempfin hvis du maler den mørkegrå.

    Jeg krysser fingrene for pent vær i morgen - og resten av uka, og uka deretter, og uka deretter, og uka...

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Ok - jeg har masse deilig beisearbeid foran meg! Men så lenge huset innvendig ser ut som et dass, så får det vente! Jeg er sjulkemeldt ut uken. Håper hestekuren virker snart!
    Klem J - som særlig godt likte bilete av ho Eli - Kari!

    SvarSlett
  5. Uff, der forsvant kommentaren min, fikk en slik irriterende error -melding... Jaja, det jeg ville si er at du jammen står på som beiser etter jobb, her er det mest sofaliv på kveldene;-)

    Takk for gardintips, KID-next!

    Ha en fin-fin kveld videre!

    SvarSlett
  6. Godt med godvær i Bergen - og dere er virkelig flinke! Dette blir veldig fint!

    Solveig Storeflittig

    SvarSlett