lørdag 21. august 2010

Dagen derpå


I går hadde vi reke-, og krabbefest, og jammen er det god sommermat! Eller høstmat er vel rettere å si i dette forblåste, regnfulle været. Visste du at krabbe er best i de månedene som ender på R?

I dag blir det enkelt og greit noen bilder fra vinduskarmen i stuen - tatt for kort tid siden.




Katten har jeg fått av et venninnepar, og blomsterpotten har jeg fått av min mor. Den har hun hatt siden jeg var liten og den bringer gode minner! Jeg har sett at de ofte selger slike på loppemarkeder.


Disse, samt den røde potterosen, skal jeg etterhvert sette ut - i håp om å få et bugnende rosebed:-)


Blomster på rekke og rad. 



Til venstre for dette vinduet er terrassedøren. Rett bak dette vinduet har vi et overbygg på ca. 3-4 meter. Der kan de som skal trekke litt "frisk luft" gå ut, uten at de blir kliss våt av bergensregnet.

Nå skal jeg bort til en venninne og spise krabberester. Jeg ønsker dere alle en fin lørdagskveld!

Klem

2 kommentarer:

  1. Så deilig med reker og krabber - kos deg med restene!
    Klem,J

    SvarSlett
  2. Det hørtes deilig ut!! Kos deg videre i kveld:)

    Klem fra oss:)

    SvarSlett