mandag 16. august 2010

Den varmeste dag

...har vært i dag, mens jeg har vært på JOBB!
Men, men sånn er det. Én dag måtte jo hverdagen komme.

 Tulipaner fra mai.

Hardt å begynne på án igjen?
JA! er svaret. Klokken 12 tenkte jeg at "nå klarer jeg ikke å ta innover meg noe mer!" Men jeg klarte jammen meg fire timer til.

 Morell-tre i mai. Nå er morellene lyserøde!


Det var kjekt å treffe igjen blide kolleger, og folk så opplagte ut (men etter lunsj var det mange gjesp å se!).

 En blå bøtte som nyter utsikten.


I dag dumpet IKEA-katalogen ned i postkassen vår. Jeg har aldri hørt så mye snakk om IKEA-katalogen før jeg ble en del av denne lille, rare bloggverdenen. Nå skal beina opp i sofaen, og så får jeg se om katalogen svarer til forventningene.

PS: Det er SNØ i Tromsø! STAKKARS FOLK!

6 kommentarer:

  1. Helt enig! Stakkars folk! Høres sånn passe ut å begynne på jobb igjen.. jeg er hjemme med køttet noen måneder til. Heldige meg! Nå når huset tildels er ferdig har jeg tatt meg mer tid til å bare være mamma. Det er en god følelse.

    Ha en deilig aften kjære!

    Klem
    H

    SvarSlett
  2. Du tar så mange vakre bilder altså!! Tenker meg det var slitsomt å begynne å jobbe igjen! Er det sånn at du er lærer? Ferie er deilig, men noen ganger er det godt å komme tilbake til rutinene igjen:) Selv om det er veldig vanskelig den første uken:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Godt du kom deg gjennom dagen :) Jeg har ikke fått IKEA-katalogen. Må være den første katalogen du får først..
    Hilsen hun som ALLTID gir bort H&M katalogen sin til deg ☺

    SvarSlett
  4. Du er en utvalgt som har fått katalogen først! Oi - det var en brå ovegang fra feriemodus! Vi får nyte sensommeren selv om vi må innom jobben!
    Klem, J

    SvarSlett
  5. Forresten, så ikke at du hadde kommentert på vår blogg før nå:) Vi vil si at kakkelovner varmer like bra som andre ovner:) Dessuten er det jo fryktelig vakkert å se på:)

    SvarSlett
  6. Heisann damer!

    Gammel stil:Tusen takk for ros! Og ja - jeg er lærer på en ungdomsskole:-)

    Jæger: Kos deg hjemme med din lille. Hørte jeg dere i går nedi dalen? :-)

    J: Katalogen var sånn som den stort sett pleier å være. Trenger en bokhylle, så det blir kanskje et kjøp der. Billig, men ikke så vakre som du og din søster sine møbler!

    SvarSlett