torsdag 12. august 2010

Hvite trebenker

Vi har kjøpt 5 trebenker i dag!

Men vi skal bare ha to.

Svigers skal også ha to, og min kjære mor og far én. Vi fikk de til 500 kroner stykk (på sommersalg) og jeg gleder meg til å skru de sammen. Bilder kommer snart.


Imens kan dere kikke på denne lampen vi kjøpte på et loppemarked i fjor. "Kuppelen" er i glass og det kommer så koselig lys fra den. Jeg har lurt på å spraye den i en annen farge, men nå har jeg blitt så glad i den slik den er - så mest sannsynlig forblir det sånn.




 

4 kommentarer:

  1. Den lampen var helt nydelig!! Måtte dere betale mye? :)

    Vi har ikke hatt blogg lenge, så vi kommer over andre blogger ved å se på hvem bloggvennene våre følger! Kom heldigvis over din:) Du skriver bra, og tar fine bilder!! Skal absolutt komme igjen!

    SvarSlett
  2. Skjønningen!
    Kjempefin lampe.
    Og slitan med nye trebenker!
    ♥♥

    SvarSlett
  3. Hei gammel stil! Så koselig at du liker bloggen min, alltid kjekt med litt ros:-) Jeg legger deg også til, jeg!

    Jeg husker ikke eksakt pris på lampen, men vi ga ca. 50 kroner for den.

    Nå er det snart loppemarkedtid igjen - gleder meg!


    Takk Lille Vildand - i dag er det jo vær til å bruke de også:-)

    SvarSlett